handelsbetingelser

Betalingsmuligheder
I denne shop kan der betales med: Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron, Mastercard og Maestro

Betalingsbetingelser:
Alle beløb er i danske kroner og inklusiv moms.
Beløbet hæves på dit kort, når varen er afsendt. Der tillægges transaktionsgebyr på 1,99% på alle ordrer. Det er det beløb vi betaler videre til betalingsformidleren.

Ansvar:
For at handle hos Danmarks Filatelist Forbund (DFF) skal du være indforstået med de betingelser og vilkår, der gælder for handel hos os. DFF er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser hos postvæsenet. DFF er underlagt de til enhver tid gældende love og regler om produktansvar i Danmark og EU.

Forbehold:
Der tages forbehold for prisændringer samt trykfejl og for evt. udsolgte varer. Prisen på svenske frimærker fremgår af siden. Ved kursændringer vil priserne blive reguleret, men det vil altid fremgå i bestillingsøjeblikket

Kundeservice:
Hvis du har spørgsmål eller søger hjælp, kan du altid kontakte os. Så bestræber vi os på at besvare alle henvendelser indenfor 24 timer.

E-mail: danfil@danfil.dk – telefon: 32 50 18 86

Levering og forsendelse:
Levering af postfriske frimærker er gratis.
Øvrige varer sendes til billigste pris hos PostNord som økonomibrev eller pakke. Så vidt muligt frankeres med frimærker og det tilstræbes at afstemple frimærkerne filatelistisk.

Fortrydelsesret/Returnering:
Du har 14 dages fortrydelsesret på de varer, som du har købt hos DFF. Varen skal være os i hænde inden yderligere 14 dage.

Vi refunderer fragtudgifter. Ved returnering af en vare skal den være ubrugt og i originalemballage samt vedlagt en kopi af faktura.

Garanti/reklamation:
Der gives efter købelovens §83 en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere i rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig.
Hvis der gives en yderligere garanti fra leverandøren træder den i kraft.
Hvis vi har leveret en forkert vare, skal du hurtigst muligt kontakte os og melde fejlen.

Sikkerhed:
Når du betaler med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internetbutik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på kr. 1.200, når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden. Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken DFF eller andre har mulighed for at læse dine kreditkort data.

Behandling af personlige oplysninger:
Butikken gemmer kun de oplysninger, der er nødvendige for at gennemføre din bestilling – herunder navn, adresse, e-mail og de varedata, som vedrører dig. For fortsat at kunne yde kundeservice opbevares denne information i en sikker database. Alle oplysninger bliver behandlet strengt fortroligt og vil aldrig blive videregivet til tredjepart.

Shopoplysninger:
Shopnavn: Newstamps
Shopejer: Danmarks Filatelist Forbund
Adresse: Priorparken 860
Postnr./by: DK-2605 Brøndby
Telefon: +45 32 50 18 86
E-mail: danfil@danfil.dk
Kontaktpers.: Ib Krarup Rasmussen
CVR-/SE-nr.: 84 72 04 10
Etableringsår: 1978